Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bu çizim bana ait. Yüksek çözünürlüğü olanı da var. Sticker falan yaptırmak istersen sana ulaştırabilirim.
Benim arabanın, sağ ön farının üstünde var. Yarın bir foto atayım size..