Araba Arkası Yazılar - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Araba Arkası Yazılar
62
●
1.672
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Araba Arkası Yazılar
1
2
3
4
5
6
7
27-06-2010, 22:20:03
#37
MemHT
emredemir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
halı kenarına paspas kenarına overlok yapılır
en güzeli
27-06-2010, 22:26:26
#38
uNFearLesS
Üyeliği durduruldu
Evlenip balayına gideceğime , bekar kalır alayına giderim !
27-06-2010, 22:52:21
#39
c0di
Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim
bide bu var
27-06-2010, 23:34:11
#40
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
ahmet_gs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim
bide bu var
tamam yazıya saygı duyuyoruzda
o plaka nedir öyle
yurtdışına arabamı sattık?
newyork sokaklarında 95 modifiyeli şahin
27-06-2010, 23:49:26
#41
fatihemre
sakaryalı abaza aydın derken ne kastettiğini anlamamışsınız. Abazalık, lazlık-çerkezlik gibi birşeydir. Farklı anlamlara çekmeyin
28-06-2010, 01:22:43
#42
jekymark
Üyeliği durduruldu
emredemir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
halı kenarına paspas kenarına overlok yapılır
hep evin önünden geçiyorlar sinir oluyorum
bunlarda benden
"on tekersin çok şekersin"
"NAFİLEYLE GEÇME BENİ, KAZAYLA EZERİM SENİ"
"YOLLARDA MAN AHİRETTE İMAN"
28-06-2010, 11:23:57
#43
Coupling
Üyeliği durduruldu
" yeğen amaç hemen öldürmek değil , yavaş yavaş öldürmek " Ramiz Karaeski
bu sozune cok gulmustum ve cokda hosuma gıttı aliye soylemıstı
30-06-2010, 03:23:21
#44
CyberMedya
Üyeliği durduruldu
güzel sözler çıkmaya başlıyor
30-06-2010, 03:26:06
#45
inforesim
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler