emredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
halı kenarına paspas kenarına overlok yapılır
hep evin önünden geçiyorlar sinir oluyorum

bunlarda benden

"on tekersin çok şekersin"
"NAFİLEYLE GEÇME BENİ, KAZAYLA EZERİM SENİ"
"YOLLARDA MAN AHİRETTE İMAN"