• 04-06-2010, 13:31:57
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WestCoast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlama reis Yani profesyönel bir logo yapmaz. Kimse gösteriş için BENCE. Logo köpeğin olsun
    yok estğfurullah ben sadece belki yapan çıkar diye dedim
  • 04-06-2010, 14:04:15
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Çok zamanım yoktu buyrun ilerde daha iyisini yaparım inş...



    Yorum yaparsanız sevinirim
  • 04-06-2010, 14:07:21
    #21
    Üyeliği durduruldu
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Çok profesyonel olmuş, kaç saat uğraştınız
  • 04-06-2010, 18:32:02
    #22
    buda benden
  • 04-06-2010, 18:46:48
    #23
    Üyeliği durduruldu


    buda benden
  • 04-06-2010, 18:51:06
    #24
    Üyeliği durduruldu


    Çaldım bi konudan
  • 04-06-2010, 19:02:34
    #25
    Design35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    buda benden
    helal + rep
  • 04-06-2010, 19:04:35
    #26


    Google'da arattım. Güzelmiş...
  • 04-06-2010, 19:10:53
    #27
    Üyeliği durduruldu


    hemen Logo bununla değiştirilmeli