• 06-07-2007, 00:49:45
    #73
    Kahraman Webmaster Yine Sahnede!

  • 06-07-2007, 01:04:43
    #74
    kesin teyzelerin arasında genç bir bayan vardır..
  • 06-07-2007, 01:18:09
    #75
    evet genç bir bayan vardı ama önemli olan insanlık konuyu oraya çekmeyin
  • 06-07-2007, 01:35:40
    #76
    Kötülerin düşmanı teyzelerin kahramanına saygılarımı sunarım
    İşte örnek vatandaş abidesi dalga geçmeyin srkn ile
    Belki birgün sizi de kurtarabilir hee sıkıştığınız biryerlerden
  • 06-07-2007, 01:41:24
    #77
    "srkn" adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet genç bir bayan vardı ama önemli olan insanlık konuyu oraya çekmeyin
    Bende onu diyorum cnm tesadüfen birşeyler oluvermiş...
  • 06-07-2007, 01:45:03
    #78
    gökhan ortada çakal çok senin yaptığın iş mi. atakan zaten kahramanlığıma yoğurt sürmye çalışıyor yemek yapacakmış o. saat 12'yi geçti benim kahramanlık bitti
  • 06-07-2007, 01:54:44
    #79
    Sen benim gözümde herzman kahramansın kardeşim
  • 06-07-2007, 02:05:39
    #80
    Üyeliği durduruldu
    23:59 da tam yatıcam baktım biri bağırıyor bu dörtyol ağzına geldik kimse yokmu bu dörtyol ağzında diye bağırıyor . bide baktım pencereden odane dersin gene bi teyze. kedisi gecenin köründe ağaca çıkmış indiremiyor teyzecağız. bende Şort, atlet çıkmıştım pencereye öyle tanıdıklar falan var zannedip. Üstümü giyindim ayıp olmasın diye. sonra gittim dolaptan buz gibi kutu kola aldım tam kedinin kafaya. şakadanak düşüverdi teyzecağızın kucağına. teysede önce teşekkür ediyordu sonradan hay ben senin falan gibi bişeyler dedi ama önemli değil mutlu son yani.. sen kalkmış hala bugünün kahramanı benim diyorsunya pes hakkaten yüzsizlüğün bukadarı.
  • 06-07-2007, 15:20:12
    #81
    atakan bu başlıkta seni görmek istemiyorum. evet görüyorum ki iyi hikaye yazıyorsun kahramanlık üzerine. istersen bunları bi kitap haline getir. ama geçmişte kaldı benim kahramanlığım. seni zamanaşımından bugünün kadrosuna dahil etsinler. ben karışmıyorum artık.