23:59 da tam yatıcam baktım biri bağırıyor bu dörtyol ağzına geldik kimse yokmu bu dörtyol ağzında diye bağırıyor

. bide baktım pencereden odane dersin gene bi teyze. kedisi gecenin köründe ağaca çıkmış indiremiyor teyzecağız. bende Şort, atlet çıkmıştım pencereye öyle tanıdıklar falan var zannedip. Üstümü giyindim ayıp olmasın diye. sonra gittim dolaptan buz gibi kutu kola aldım tam kedinin kafaya. şakadanak düşüverdi teyzecağızın kucağına. teysede önce teşekkür ediyordu sonradan hay ben senin falan gibi bişeyler dedi ama önemli değil mutlu son yani.. sen kalkmış hala bugünün kahramanı benim diyorsunya pes hakkaten yüzsizlüğün bukadarı.