• 05-07-2007, 22:44:52
    #64
    Üyeliği durduruldu
    kara murat hanginiz......

    atakan abi mi serkan mı
  • 05-07-2007, 22:47:22
    #65
    pm attım mesaj kutun dolmuş, hakkını kaybettin.
  • 05-07-2007, 23:03:09
    #66
    Üyeliği durduruldu
    srkn adlı üyeden alıntı:
    Herkese günaydın,

    Geceden kalmışım, sabah kaçta uyudum bilmiyorum ama hayli uykulu bir şekilde yattığımı hatırlıyorum. Yarım saat önce defalarca çalan sesi duymamışım ama bir kütleme sesiyle uyandım. Dışarıya bakayım dedim cam parçaları yerlerde. Kimse yok mu diye bağıran teyze var. Öncelikle uykuluydum nereden geldiğini anlayamadım. "Noldu teyze" diye bağırdım. "Apartmanda kaldık kimse yok mu bu apartmanda" dedi isyan edercesine. Neyse nerdesiniz siz dedim meğer 2 metre yanımdaymışlar. Asansör dibe oturmuş, bizim ev de klasik öğrenci evi 1. katta. Şort, atlet çıkmıştım öyle hırsız falan var zannedip. Üstümü giyindim ayıp olmasın diye. Sonradan asansörün kilidini almak için 4. kattan bi teyzeyi çağırdım. Anahtarı baya bir zorlayarak asansörü açmayı başardım. Ve asansörde kalanları kurtardım. Ben olmasam daha saatlerce beklerlerdi galiba. Kendimi günün kahramanı ilan ediyorum

    WhiteKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah kalktım baktım bi teyze bu mahalleye geldik kimse yokmu bu mahallede diye bağırıyor. bide baktım pencereden kapkaççının teki teyzenin çantayı kapmış bizim oraya doğru koşuyor. Şort, atlet çıkmıştım pencereye öyle tanıdıklar falan var zannedip. Üstümü giyindim ayıp olmasın diye. sonra gittim dolaptan buz gibi kutu kola aldım tam kapkaççı bizim pencerenin ordan geçerken fırlattım kafasına %100 isabet oranıyla bugünün kahramanı benim başka zaman ağaçta kalan kediyi falan kurtarırsan seni seçeriz


    "srkn" adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben onu bunu bilmem. atakan kahramanlığımın üstüne ayran servisini yapmalı.
    sende kafana buz gibi bir hayatın tadını yemek istiyorsun bak ağır malzeme kullanıyorum diyorum

    Böyle asansör açmakla olmaz bu işler sen dikkat ette kahramanım falan derken asansörün camını sana ödetmesinler
  • 05-07-2007, 23:05:06
    #67
    o evden kaçtım ben. evimdeyim baba ocağı müsait. zaten asker kaçağıyım beni arıyorlarmış. gelsinler alsın artık napim. askerdekilere anlatırım ben de kahramanlık anılarımı. ne çayınız var ne ayranınız. bir de pahalı malzeme kullanıyorum diye hava atanlar yok mu ah ah.
  • 05-07-2007, 23:23:30
    #68
    srkn cep numaranı verır mısın asansorde kalırsak senı cagıralım
    teyzenin durumu nasıl bari iyi mi
  • 05-07-2007, 23:27:49
    #69
    atakan görüyorsun di mi rağbet sana değil. kartvizit bastırıyorum tez zamanda r10 ailesinin ev adresine yollarım.
  • 05-07-2007, 23:55:30
    #70
    Üyeliği durduruldu
    "srkn" adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atakan görüyorsun di mi rağbet sana değil. kartvizit bastırıyorum tez zamanda r10 ailesinin ev adresine yollarım.
    tıkanan lavabolarıda açıyormusun
  • 06-07-2007, 00:05:01
    #71
    zuahaha çok ilginç bir olay gelmiş
  • 06-07-2007, 00:08:39
    #72
    WhiteKey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tıkanan lavabolarıda açıyormusun
    ben kahramanlık alanımı buldum, artık arkamdan gelin siz lavobo mu olur ne olur bilmiyorum.