• 05-07-2007, 11:58:38
    #46
    Misafir
    a lili loyaa
  • 05-07-2007, 12:02:59
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Senaryo güzeldi.
    Rüya müya olmasın sakın
  • 05-07-2007, 12:04:42
    #48
    Atakan seninle kahramanlığımı paylaşamam. Bak kızmaya başlıyorum
  • 05-07-2007, 12:34:30
    #49
    Rüyasını Anlatıyor
  • 05-07-2007, 20:05:54
    #50
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun abi sana valla nasıl uyandın ben oan şaşıyorum yani helal olsun da

    alınmazsan bişi sorcam "teyzeler sabah sabah asonsörde ne arıyormuş birde sen uyandığına emin misin yani"
  • 05-07-2007, 20:08:51
    #51
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun abi sana valla nasıl uyandın ben ona şaşıyorum yani helal olsun da

    alınmazsan bişi sorcam "teyzeler sabah sabah asonsörde ne arıyormuş birde sen uyandığına emin misin yani"
  • 05-07-2007, 20:10:14
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    ......................Anahtarı baya bir zorlayarak asansörü açmayı başardım. Ve asansörde kalanları kurtardım. Ben olmasam daha saatlerce beklerlerdi galiba. Kendimi günün kahramanı ilan ediyorum
    Dediğim anda annem uyandırdı
  • 05-07-2007, 20:16:14
    #53
    aslında hepimiz bir srkn bir kahraman değilmiyiz

  • 05-07-2007, 20:51:22
    #54
    Aynı espiriyi 2 kez yapanlar bizden değildir