Günün Kahramanıyım :) - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Günün Kahramanıyım :)
85
●
1.922
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Günün Kahramanıyım :)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
05-07-2007, 11:58:38
#46
spiderbot
Misafir
a lili loyaa
05-07-2007, 12:02:59
#47
Kernel
Üyeliği durduruldu
Senaryo güzeldi.
Rüya müya olmasın sakın
05-07-2007, 12:04:42
#48
Ron
Atakan seninle kahramanlığımı paylaşamam. Bak kızmaya başlıyorum
05-07-2007, 12:34:30
#49
vBDesTabe
Rüyasını Anlatıyor
05-07-2007, 20:05:54
#50
bello
Üyeliği durduruldu
helal olsun abi sana valla nasıl uyandın ben oan şaşıyorum yani helal olsun da
alınmazsan bişi sorcam "teyzeler sabah sabah asonsörde ne arıyormuş birde sen uyandığına emin misin yani"
05-07-2007, 20:08:51
#51
bello
Üyeliği durduruldu
helal olsun abi sana valla nasıl uyandın ben ona şaşıyorum yani helal olsun da
alınmazsan bişi sorcam "teyzeler sabah sabah asonsörde ne arıyormuş birde sen uyandığına emin misin yani"
05-07-2007, 20:10:14
#52
Mesut Dadas
Üyeliği durduruldu
Alıntı
......................Anahtarı baya bir zorlayarak asansörü açmayı başardım. Ve asansörde kalanları kurtardım. Ben olmasam daha saatlerce beklerlerdi galiba. Kendimi günün kahramanı ilan ediyorum
Dediğim anda annem uyandırdı
05-07-2007, 20:16:14
#53
maniakcoder
aslında hepimiz bir
srkn
bir kahraman değilmiyiz
05-07-2007, 20:51:22
#54
Fibonacci
Aynı espiriyi 2 kez yapanlar bizden değildir
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler