• 17-05-2010, 12:18:39
    #1
    -Fetullah Hoca, Aziz Yıldırım'ı aramış "Size gol atan bizim çocuklar değildi'' demiş...

    - Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler

    - En azından mevcut duruma yabancı değiller. Sadece uzatma 12 dakika daha azdı o kadar.

    - Kardeşim hala seviniyorsan uyarayım istedim, şampiyon olamadınız.

    - Maçtan sonra sahaya atlayıp sevinen taraftardır. İkincilik de başarı tabi.

    - Şu anda stadı yakıyorlar. Koltukları söküp ateşe verdiler. Sahaya da girmişlerdi, şükür ki şampiyon olduklarını sanıyorlardı da futbolcuları dalmadılar.

    - Kadıköy'de hıdrellezi kutlamaktadırlar.

    - Yemin ediyorum son haftada şampiyonluk kaybetmekten ruh sağlığı bozuldu bunların.

    - Demek ki neymiş? Son düdük çalmadan caddeler süslenmezmiş.

    - Şu an itibari ile kolonya yardımıyla Kadıköy'ün çimenleri üzerinde ayıltılmaya çalışılan kitle. Kameranın gösterdiği kadarı ile en azından bir 15-20 tanesini sayabildim.

    - Olmayan şampiyonluğa sevinerek artık cidden dünyaca tanınmış bir takımın taraftarları oldular.

    - Playstation'ı kapatın.. Hadi yataklarınıza.

    - F.Bahçe'yi Rekorlar Kitabı'na sokacak olan olay.

    - Adamlar boşuna mı hazırlık yaptı? Bırakın 2 dakika sevinsinler.

    - Bolu Tüneli'nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar halen şampiyonluk kutlaması yapmakta...

    - Fenerbahçeli futbolcular stattan çıkmak için Bilica'nın tünel kazmasını bekliyorlarmış.

    - Atkı 19,95 TL, forma 89 TL, maç bileti 100 TL, Fener'in ŞAKAdan şampiyonluk sevinci paha biçilemez...

    - Fenerbahçe Şampiyon' anonsuyla sahaya inip sevinen taraftarlardan jet yalanlama: Bilica'nın eştiği çukura bakıyorduk.

    - Dünya tarihinde bir ilk. İki takım bir şampiyonluğa seviniyor...
  • 17-05-2010, 12:19:56
    #2
    hehe on numara
  • 17-05-2010, 12:38:54
    #3
    Fetullah Hoca, Aziz Yıldırım'ı aramış "Size gol atan bizim çocuklar değildi'' demiş

    bu superdi
  • 17-05-2010, 12:41:40
    #4
    radmin baskasi yazsa - repe tutulurdu
  • 17-05-2010, 12:44:56
    #5
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin baskasi yazsa - repe tutulurdu
    report etsek modlar napar acaba
  • 17-05-2010, 12:45:14
    #6
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    report etsek modlar napar acaba
    banlar herhalde


    ayriyetten daha once verilmis bi konu
    https://www.r10.net/maxigeyik/634526-...r-degildi.html
  • 17-05-2010, 12:58:10
    #7


    Tuttuğun takıma bak açtığın konuya bak radmin
  • 17-05-2010, 13:03:08
    #8
    semih taraftari takimini rezilde eder vezirde
  • 17-05-2010, 13:10:15
    #9
    en süperleride bunlar bence

    - Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler
    - Kadıköy'de hıdrellezi kutlamaktadırlar.
    - Atkı 19,95 TL, forma 89 TL, maç bileti 100 TL, Fener'in ŞAKAdan şampiyonluk sevinci paha biçilemez...
    - Bolu Tüneli'nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar halen şampiyonluk kutlaması yapmakta...