• 17-05-2010, 23:27:46
    #28
    Havada ban kokusu var.
  • 17-05-2010, 23:30:04
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Şu konuyu açan bir üye olsa şuan banlanmıştı..
  • 17-05-2010, 23:32:16
    #30
    Üyeliği durduruldu
    başka bi üyeyle bi alaksı yok mynetteki haberi yayınlamış radmin.
  • 17-05-2010, 23:35:48
    #31
    Üyeliği durduruldu
    RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka bi üyeyle bi alaksı yok mynetteki haberi yayınlamış radmin.
    Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi takımlar hakkında bunun benzeri hatta belkide bundan daha hafif konular açmasına rağmen holiganlık (aşırı fanatizm) sebebiyle çok banlanan olmuştu..
  • 17-05-2010, 23:46:58
    #32
    bursamı şampiyon oldu
  • 17-05-2010, 23:49:06
    #33
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi takımlar hakkında bunun benzeri hatta belkide bundan daha hafif konular açmasına rağmen holiganlık (aşırı fanatizm) sebebiyle çok banlanan olmuştu..
    radmine ban atmalarına gerek var mı zaten girmiyor foruma pek şaka maka bir yana şampiyon olan ile ilgili konular normaldir ama tam tersi biraz maxigeyiq lik bir konu gibi gelmiyor tabiki.
  • 18-05-2010, 10:25:26
    #34
    Fenerbahçe - Trabzonspor maçını naklen anlatan spiker yapılan anonstan haberdar olmayınca, "Hayatımda gördüğüm en anlamlı sportif kutlama. Takımlarının ikinci olmasına kızmayan taraftarlar büyük bir fair-play örneği gösteriyor" ifadesini kullandı

    http://spor.ekolay.net/Haber.asp?PID...ırdı!#online

    fener dünyaya çok iyi örnek olmuş tebrik ediyorum
  • 18-05-2010, 17:57:23
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alın bunlarda benden arkadaslar

    * 55 bin kişi Kadıköy'de şampiyonluk takliti yaptı.

    * Bir gün herkes bir dakikalığına şampiyon olacak

    * Fenerbahçe şampiyon olursa ne yapılır. Playstation kapatılır ve yatılır.

    * Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'ndan yükselen kül bulutu nedeniyle uçuşlar yapılamıyor.

    * Bolu Tüneli’nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar halen şampiyonluk kutlaması yapmakta.

    * Olmayan şampiyonluğa sevinerek artık cidden dünyaca tanınmış bir takımın taraftarları oldular.

    * Maç bittiğinde ikinciliği kutlayan Ulvi.

    * Yakarız diyorlardı, inanmıyorduk.

    * Bilica kupa bulma umuduyla Saracoğlu'nda yine kazı çalışmalarına başlamış
  • 18-05-2010, 18:17:17
    #36
    Türkçe kelimeleri ve harfleri lütfen daha dikkatli kullanda, yazdığını okuyabilelim.[/QUOTE]

    güzel konuya değinmişsin güzel kardeşim ama ben malesef TR-Q klavye kullanmıyorum... Koreli arkadaşımın laptopundan girdigim vakit mecbur bazı harfleri değiştirmek gerekiyor.. Sadece - rep ine anlam veremedim... Herneyse konumuz FeneV