Fenerbahçe Geyikleri
39
●1.342
- 17-05-2010, 23:32:16Üyeliği durduruldubaşka bi üyeyle bi alaksı yok mynetteki haberi yayınlamış radmin.
- 17-05-2010, 23:35:48Üyeliği durdurulduFenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş gibi takımlar hakkında bunun benzeri hatta belkide bundan daha hafif konular açmasına rağmen holiganlık (aşırı fanatizm) sebebiyle çok banlanan olmuştu..RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2010, 23:49:06radmine ban atmalarına gerek var mıFaggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten girmiyor foruma pek 
şaka maka bir yana
şampiyon olan ile ilgili konular normaldir ama tam tersi biraz maxigeyiq lik bir konu gibi gelmiyor tabiki.
- 18-05-2010, 10:25:26Fenerbahçe - Trabzonspor maçını naklen anlatan spiker yapılan anonstan haberdar olmayınca, "Hayatımda gördüğüm en anlamlı sportif kutlama. Takımlarının ikinci olmasına kızmayan taraftarlar büyük bir fair-play örneği gösteriyor" ifadesini kullandı
http://spor.ekolay.net/Haber.asp?PID...ırdı!#online
fener dünyaya çok iyi örnek olmuş tebrik ediyorum
- 18-05-2010, 17:57:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Alın bunlarda benden arkadaslar
* 55 bin kişi Kadıköy'de şampiyonluk takliti yaptı.
* Bir gün herkes bir dakikalığına şampiyon olacak
* Fenerbahçe şampiyon olursa ne yapılır. Playstation kapatılır ve yatılır.
* Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'ndan yükselen kül bulutu nedeniyle uçuşlar yapılamıyor.
* Bolu Tüneli’nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar halen şampiyonluk kutlaması yapmakta.
* Olmayan şampiyonluğa sevinerek artık cidden dünyaca tanınmış bir takımın taraftarları oldular.
* Maç bittiğinde ikinciliği kutlayan Ulvi.
* Yakarız diyorlardı, inanmıyorduk.
* Bilica kupa bulma umuduyla Saracoğlu'nda yine kazı çalışmalarına başlamış - 18-05-2010, 18:17:17Türkçe kelimeleri ve harfleri lütfen daha dikkatli kullanda, yazdığını okuyabilelim.[/QUOTE]
güzel konuya değinmişsin güzel kardeşim ama ben malesef TR-Q klavye kullanmıyorum... Koreli arkadaşımın laptopundan girdigim vakit mecbur bazı harfleri değiştirmek gerekiyor.. Sadece - rep ine anlam veremedim... Herneyse konumuz FeneV
zaten girmiyor foruma pek
şampiyon olan ile ilgili konular normaldir ama tam tersi biraz maxigeyiq lik bir konu gibi gelmiyor tabiki.