• 17-05-2010, 13:44:28
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    - Atkı 19,95 TL, forma 89 TL, maç bileti 100 TL, Fener'in ŞAKAdan şampiyonluk sevinci paha biçilemez...

    - Fenerbahçe Şampiyon' anonsuyla sahaya inip sevinen taraftarlardan jet yalanlama: Bilica'nın eştiği çukura bakıyorduk.

    - Dünya tarihinde bir ilk. İki takım bir şampiyonluğa seviniyor...
    Son 3üne bayıldım.
  • 17-05-2010, 13:45:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konu kilitlenir
  • 17-05-2010, 14:41:34
    #12
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu kilitlenir
    anahtar var radminde sorun olmaz
  • 17-05-2010, 15:17:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bu güzeldi

    - Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler
  • 17-05-2010, 15:17:51
    #14
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Tuttuğun takıma bak açtığın konuya bak radmin
    hehe
  • 17-05-2010, 15:38:56
    #15
    Sende mi brütüs
  • 17-05-2010, 15:57:19
    #16
    radmin açmış olsa da konu kargaşa yaratacak bir konu Kapansa iyi olur
  • 17-05-2010, 16:12:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    - Adamlar boşuna mı hazırlık yaptı? Bırakın 2 dakika sevinsinler.

    - Kardeşim hala seviniyorsan uyarayım istedim, şampiyon olamadınız.

    - Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler
    Vallahi koptum bunlara helal olsun radmin

    ThirtySeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin açmış olsa da konu kargaşa yaratacak bir konu Kapansa iyi olur
    Sence şu konuyu radminden izinsiz kitliyecek bir moderatör varmı bu forumda

    Radminin amacı sadece biraz insanları güldürmek zaten bu bölümde maxigeyik hatırlatırım
  • 17-05-2010, 17:14:09
    #18
    Alıntı
    - Fenerbahçe Şampiyon' anonsuyla sahaya inip sevinen taraftarlardan jet yalanlama: Bilica'nın eştiği çukura bakıyorduk.
    süperdi