Alıntı
- Adamlar boşuna mı hazırlık yaptı? Bırakın 2 dakika sevinsinler.
- Kardeşim hala seviniyorsan uyarayım istedim, şampiyon olamadınız.
- Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler
Vallahi koptum bunlara helal olsun radmin
radmin açmış olsa da konu kargaşa yaratacak bir konu

Kapansa iyi olur
Sence şu konuyu radminden izinsiz kitliyecek bir moderatör varmı bu forumda
Radminin amacı sadece biraz insanları güldürmek zaten bu bölümde maxigeyik hatırlatırım