en süperleride bunlar bence

- Sazan yaz, 1907 ye gönder, konfeti atıp sahaya insinler
- Kadıköy'de hıdrellezi kutlamaktadırlar.
- Atkı 19,95 TL, forma 89 TL, maç bileti 100 TL, Fener'in ŞAKAdan şampiyonluk sevinci paha biçilemez...
- Bolu Tüneli'nde telefonlarına ulaşılamayan bir grup Fenerli taraftar halen şampiyonluk kutlaması yapmakta...