• 08-05-2010, 22:36:30
    #1
    Türkiye Kupasını alamayan Fenerbahçe busefer şike yaptığı için 2 lige düştü fenerbahçeli taraftarlar bu haberle birkez daha yıkıldı..!!

    http://site.mynet.com/habervizyon/fener_2_ligde.htm
  • 08-05-2010, 22:38:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Süper ötesi yaaaaaa
  • 08-05-2010, 22:45:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Harika bir paylaşım +++
  • 08-05-2010, 22:46:19
    #4
    yada bursa maçında GS'li fenerliler mi desek
  • 08-05-2010, 22:49:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Galatasray gol yeyince galatasaraylıların maç topiğinde avatarda fenerbahçe logosuyla goool yazanlar zaten hiç başka takımı tutmadılar. Sadece 10 hafta geriye baksak galatasaray maç konusunda gooller görülür.
    Şimdi başka bir fenerli gelicekler. Biz galatasarayın rakibini değil galatasaray'ın gol yemesine sevindik yazıcak.
  • 08-05-2010, 22:56:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    neden - rep veriliyor anlamıyorum ben konuyu beğendim bişi zorunuza gittiyse söyleyin.
  • 08-05-2010, 22:58:14
    #7
    BlueStorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden - rep veriliyor anlamıyorum ben konuyu beğendim bişi zorunuza gittiyse söyleyin.
    Egolarını tatmin ediyorlar
  • 08-05-2010, 23:01:50
    #8
    ne bu şimdi burda yine feneri küçük düşürmüş oluyorsunuz Allah iyiliğinizi versin
  • 08-05-2010, 23:03:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Böööö Anlayan anladı mesajı