Türkiye Kupasını alamayan Fenerbahçe busefer şike yaptığı için 2 lige düştü fenerbahçeli taraftarlar bu haberle birkez daha yıkıldı..!!
http://site.mynet.com/habervizyon/fener_2_ligde.htm
Fenerbahçe 2.lige düştü
13
●636
- 08-05-2010, 22:49:23Üyeliği durdurulduGalatasray gol yeyince galatasaraylıların maç topiğinde avatarda fenerbahçe logosuyla goool yazanlar zaten hiç başka takımı tutmadılar. Sadece 10 hafta geriye baksak galatasaray maç konusunda gooller görülür.
Şimdi başka bir fenerli gelicekler. Biz galatasarayın rakibini değil galatasaray'ın gol yemesine sevindik yazıcak. - 08-05-2010, 22:58:14Egolarını tatmin ediyorlarBlueStorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2010, 23:01:50ne bu şimdi burda yine feneri küçük düşürmüş oluyorsunuz
Allah iyiliğinizi versin

+++