Konu
Fenerbahçe 2.lige düştü
08-05-2010, 22:58:14
#7
NarkozFB!
BlueStorm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden - rep veriliyor anlamıyorum ben konuyu beğendim bişi zorunuza gittiyse söyleyin.
Egolarını tatmin ediyorlar