Konu
Fenerbahçe 2.lige düştü
08-05-2010, 22:36:30
#1
NarkozFB!
Türkiye Kupasını alamayan Fenerbahçe busefer şike yaptığı için 2 lige düştü fenerbahçeli taraftarlar bu haberle birkez daha yıkıldı..!!
http://site.mynet.com/habervizyon/fener_2_ligde.htm