Türkiye Kupasını alamayan Fenerbahçe busefer şike yaptığı için 2 lige düştü fenerbahçeli taraftarlar bu haberle birkez daha yıkıldı..!!

http://site.mynet.com/habervizyon/fener_2_ligde.htm