Galatasray gol yeyince galatasaraylıların maç topiğinde avatarda fenerbahçe logosuyla goool yazanlar zaten hiç başka takımı tutmadılar. Sadece 10 hafta geriye baksak galatasaray maç konusunda gooller görülür.
Şimdi başka bir fenerli gelicekler. Biz galatasarayın rakibini değil galatasaray'ın gol yemesine sevindik yazıcak.