Yazıklar olsun r10 - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazıklar olsun r10
64
●
1.799
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yazıklar olsun r10
İlk
2
3
4
5
6
7
8
31-05-2007, 22:41:32
#55
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alper yapma gözüm böyle.
31-05-2007, 22:46:19
#56
UnreaLcı_OkaN
Üyeliği durduruldu
Baysal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alper yapma gözüm böyle.
zuhaahah
31-05-2007, 22:55:18
#57
aLp3r
Misafir
Ohaa lan baysal insan yaparda bu kadar mı belli eder
Ben pilloştan fontunu alayımda sen o zaman fake resimleri gör
31-05-2007, 23:21:10
#58
Baysal
Fake? Alper ben öyle 2 mesajla sözümden dönmem. Reklamların bedava.
31-05-2007, 23:46:22
#59
Erol
Üyeliği durduruldu
zedrh+ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
görevimiz yahu
Sen bana scpriti ne zaman satıcan
31-05-2007, 23:53:43
#60
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
bende 1 ytl var atayım istersen başka da para yok işbank :P
01-06-2007, 00:01:22
#61
nIghtMastEr
yuzük kardeşliği gibi
01-06-2007, 08:23:17
#62
Likeliness
Üyeliği durduruldu
Yav geliyim mersinliye gel sende arabayla al beni gidelim 2 kupon yapalım bayilerden
01-06-2007, 12:09:06
#63
aLp3r
Misafir
Baysal gece attığın pm de aşkım filan noluyo olm ya bu adama dikkat arkadaşlar...
İlk
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler