• 31-05-2007, 17:01:35
    #28
    banka hesabını pm at
    bakalım çaresine
  • 31-05-2007, 17:01:45
    #29
    Rep ver göndreyim
  • 31-05-2007, 17:06:42
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Black kankam dostum arkadaşıma ayrıntıları konuşmak için iletişim bilgilerimi gönderdim.(fax, telgraf vs)
  • 31-05-2007, 17:13:39
    #31
    Misafir
    Sana laflar hazırladım baysal
  • 31-05-2007, 17:17:05
    #32
    Görelim laflarını. Lafa laf dişe diş kana kan hadi labidik hazırlan.
  • 31-05-2007, 17:22:12
    #33
    gold üye ne halde banka hesabını bende alıyım bankana göre belki bende bişiler yollarım
  • 31-05-2007, 17:33:16
    #34
    Labidik kankam dostum arkadaşım. Black in Garanti hesabı yokmuş. :ınga smilei:
  • 31-05-2007, 17:34:43
    #35
    Misafir
    Başka cami kapısına hadi naş naş
  • 31-05-2007, 17:36:19
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Bendede oyak var.Para yokmuş içinde yaw