Yazıklar olsun r10 - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazıklar olsun r10
64
●
1.799
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yazıklar olsun r10
1
2
3
4
5
6
7
8
31-05-2007, 17:01:35
#28
Black1
banka hesabını pm at
bakalım çaresine
31-05-2007, 17:01:45
#29
vBDesTabe
Rep ver göndreyim
31-05-2007, 17:06:42
#30
Baysal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Black kankam dostum arkadaşıma ayrıntıları konuşmak için iletişim bilgilerimi gönderdim.(fax, telgraf vs)
31-05-2007, 17:13:39
#31
Labidu
Misafir
Sana laflar hazırladım baysal
31-05-2007, 17:17:05
#32
Baysal
Görelim laflarını. Lafa laf dişe diş kana kan hadi labidik hazırlan.
31-05-2007, 17:22:12
#33
Kaiser_Dealxa
Misafir
gold üye ne halde
banka hesabını bende alıyım bankana göre belki bende bişiler yollarım
31-05-2007, 17:33:16
#34
Baysal
Labidik kankam dostum arkadaşım. Black in Garanti hesabı yokmuş. :ınga smilei:
31-05-2007, 17:34:43
#35
Haymac
Misafir
Başka cami kapısına
hadi naş naş
31-05-2007, 17:36:19
#36
Erol
Üyeliği durduruldu
Bendede oyak var.Para yokmuş içinde yaw
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler