Black konu sence şakalık bir konumu? Ben iddaa oynayamıyorum. Kalbim kırık. Duygularımla oynayanlar var.
Ozinga labidik senin yaptıklarını anlattı. İnsan işi değil onlar. Ordan yani, yanlış anlama.
Yazıklar olsun r10
64
●1.799
- 31-05-2007, 16:51:02MisafirYorumsuz, keyifsizim uğraşmayacam hade eyv...Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elbet olur bigün oda