• 18-09-2009, 22:52:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    evet yavaş yavaş ramazan ayı bitiyor ramazan ayında r10 üyeleri kendi çaplarında ufak düzenlemeler ile bölüm bölüm biyerlerde toplanıp iftarlarını yaptılar allah kabul etsin. hepsinizin ramazan ayını.

    veee asıl konu radmin ramazan bitti bizi discoya götür imza konusu beyaz showda
    onca insan istedi ajda pekkan geldi belki burdada çok üye isterse radmin bizi discoya götürür ?

    RADMİN BİZİ DİSCOYA GÖTÜR DİYENLERR MSJ İLE DESTEKLESİN :d
  • 18-09-2009, 23:10:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kimse clube gitmek istemiyor sanırım bi hiperaktif benmiyim
  • 18-09-2009, 23:14:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-...gidiyoruz.html
  • 18-09-2009, 23:15:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    biz niye gidiyoruz canım, çağırın club gelsin
  • 18-09-2009, 23:20:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende geleyim kardes koparız çok kopyalım ama boğazdan denize düşeriz ii olur aslında bi gitsekte stres atsak ah ülen
  • 19-09-2009, 11:41:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    radmin görmedi heralde konuyu . Clubumu bize getirecek biz mi clube gidecez ?
  • 19-09-2009, 13:44:34
    #7
    PaSeDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse clube gitmek istemiyor sanırım bi hiperaktif benmiyim
    Yaşı tutmuyordur belki adamların
  • 19-09-2009, 15:34:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    radminnnn :O clup dance cop cop cağırın reina yı gelsin xD
  • 19-09-2009, 15:38:32
    #9
    PaSeDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radminnnn :O clup dance cop cop cağırın reina yı gelsin xD
    "xD" "cop cop" bu nedir yahu? r10'u iyice çocuk kreşine çevirdiniz, yazık yazık...