evet yavaş yavaş ramazan ayı bitiyor ramazan ayında r10 üyeleri kendi çaplarında ufak düzenlemeler ile bölüm bölüm biyerlerde toplanıp iftarlarını yaptılar allah kabul etsin. hepsinizin ramazan ayını.
veee asıl konu radmin ramazan bitti bizi discoya götür imza konusu beyaz showda
onca insan istedi ajda pekkan geldi belki burdada çok üye isterse radmin bizi discoya götürür ?
RADMİN BİZİ DİSCOYA GÖTÜR DİYENLERR MSJ İLE DESTEKLESİN :d