Konu
RadMin R10'u Clube Götür.
19-09-2009, 15:38:32
#9
Ugursuz
PaSeDa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radminnnn :O clup dance cop cop
cağırın reina yı gelsin xD
"xD" "cop cop" bu nedir yahu? r10'u iyice çocuk kreşine çevirdiniz, yazık yazık...