PaSeDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
radminnnn :O clup dance cop cop cağırın reina yı gelsin xD
"xD" "cop cop" bu nedir yahu? r10'u iyice çocuk kreşine çevirdiniz, yazık yazık...