RadMin R10'u Clube Götür.
13
●682
- 19-09-2009, 17:08:30Üyeliği durdurulduUgursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xD bu bi sembol mutlu olduğunu belirtme sembolu cop cop eğlenme tabiri arkadaşım rahatmısın ? işin yokmu yada tartışmamı yaratmak istiyorsun eğer istiyorsan siteyi kreşe cevirmiyelim hani cocukluk yapmıyalım gerçekte görüşelim dilersen ne dersin ?
MSaygin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yağla ne alakası var dostum ? sen babandan seni biyere götürmesini istediğinde yağmı yapmış oluyorsun ? radmin bizi götürcek parasını radmin vermicek biz vericez sadece organize için demiştim
konuda kaşınan var
BURASI MAXİGEYİK DOSTUM GEYİK YAPIYORUZ
