• 19-09-2009, 15:40:55
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    çok yağcı kişiler var aramızda..
  • 19-09-2009, 16:14:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Beni alırlarsa neden olmasın? :P
  • 19-09-2009, 16:23:50
    #12
    Ramazandan sonra gidelim : P Çok iyi gelir (h)
  • 19-09-2009, 17:08:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "xD" "cop cop" bu nedir yahu? r10'u iyice çocuk kreşine çevirdiniz, yazık yazık...

    xD bu bi sembol mutlu olduğunu belirtme sembolu cop cop eğlenme tabiri arkadaşım rahatmısın ? işin yokmu yada tartışmamı yaratmak istiyorsun eğer istiyorsan siteyi kreşe cevirmiyelim hani cocukluk yapmıyalım gerçekte görüşelim dilersen ne dersin ?


    MSaygin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok yağcı kişiler var aramızda..

    yağla ne alakası var dostum ? sen babandan seni biyere götürmesini istediğinde yağmı yapmış oluyorsun ? radmin bizi götürcek parasını radmin vermicek biz vericez sadece organize için demiştim


    konuda kaşınan var


    BURASI MAXİGEYİK DOSTUM GEYİK YAPIYORUZ
  • 19-09-2009, 17:29:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    -rep vererek terbiyesizlik yapmayın !