"xD" "cop cop" bu nedir yahu? r10'u iyice çocuk kreşine çevirdiniz, yazık yazık...
xD bu bi sembol mutlu olduğunu belirtme sembolu cop cop eğlenme tabiri arkadaşım rahatmısın ? işin yokmu yada tartışmamı yaratmak istiyorsun eğer istiyorsan siteyi kreşe cevirmiyelim hani cocukluk yapmıyalım gerçekte görüşelim dilersen ne dersin ?
çok yağcı kişiler var aramızda..
yağla ne alakası var dostum ? sen babandan seni biyere götürmesini istediğinde yağmı yapmış oluyorsun ? radmin bizi götürcek parasını radmin vermicek biz vericez sadece organize için demiştim
konuda kaşınan var
BURASI MAXİGEYİK DOSTUM GEYİK YAPIYORUZ