Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"xD" "cop cop" bu nedir yahu? r10'u iyice çocuk kreşine çevirdiniz, yazık yazık...

xD bu bi sembol mutlu olduğunu belirtme sembolu cop cop eğlenme tabiri arkadaşım rahatmısın ? işin yokmu yada tartışmamı yaratmak istiyorsun eğer istiyorsan siteyi kreşe cevirmiyelim hani cocukluk yapmıyalım gerçekte görüşelim dilersen ne dersin ?


MSaygin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok yağcı kişiler var aramızda..

yağla ne alakası var dostum ? sen babandan seni biyere götürmesini istediğinde yağmı yapmış oluyorsun ? radmin bizi götürcek parasını radmin vermicek biz vericez sadece organize için demiştim


konuda kaşınan var


BURASI MAXİGEYİK DOSTUM GEYİK YAPIYORUZ