Askerlik anıları ?
51
●1.490
- 25-07-2025, 15:41:26Ben de gözden muaf oldum, 500 bile vermeye razıyım ama maalesefhzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük geçmiş olsun sizin adınıza sevindim
- 25-07-2025, 16:44:31Bende 2 ay önce gittim askere ve şöyle bir olay geldi başımıza bizim bölükten 3 arkadaş boşluktan sıkıntıdan koşu yarışı yapmışlar ve içlerinden birisi takılıp düşüyor çenesini ve dizini patlatıyor sonra tabi bu olay komutanın kulağına gidiyor sonra çocuklar da tabi korkup komutana yalan söylüyorlar komutanım köpek kovaladı ondan koştuk diye (tugayın her yeri köpekti) neyse tabi komutan sonradan öğreniyor bunun yalan olduğunu kızıp çocukların askerliğini uzatmak için kağıt falan getiriyor baya çocukları süründürüyor en son artık onun imzası eksik çocuklar yalvar yakar komutanım uzatmayın vs vs en sonunda komutan dedi ki yalanınıza alet ettiğiniz o köpeği bulup getirin 3 ünüzde o köpekten özür dileyeceksiniz diyor ve çocuklar tekmil vererek 400 kişinin önünde köpekten özür diliyor biz ama gülmemek için kendimizi zor tutuyoruz buda böyle bir anımdı buna benzer olaylar da yasadık karıncalara ağaçlara tekmil verdik.
- 25-07-2025, 16:44:53Kahramanmaraş depreminden dolayı raporum var. Duydugum kadarıyla giden herkes hiç memnun değil

Agaca selam verilmesine çok gülmüştüm
- 25-07-2025, 16:46:16Kış askeriyim. Alay komutanı deprem tatbikatı için çadır kurdurttu. Tabii neden kurdurttuğunu biz erler bilmiyorduk,uzmanlar gelip kurmuştu asçavuşlarla birlikte. Neyse kuruldu bitti. Bizim üst devre bölük komutanımıza sormaz mı neden kuruldu diye. Çadır bi 200-300m vardı sorduğu yerden. Çocuğa koşturarak ve tekmil verdirterek çadıra,neden kurulduğunu sordurmuştu
- 25-07-2025, 17:05:50SertanDemirturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel günlerdi 😂
Büyük geçmiş olsun sizin adınıza sevindim