Kış askeriyim. Alay komutanı deprem tatbikatı için çadır kurdurttu. Tabii neden kurdurttuğunu biz erler bilmiyorduk,uzmanlar gelip kurmuştu asçavuşlarla birlikte. Neyse kuruldu bitti. Bizim üst devre bölük komutanımıza sormaz mı neden kuruldu diye. Çadır bi 200-300m vardı sorduğu yerden. Çocuğa koşturarak ve tekmil verdirterek çadıra,neden kurulduğunu sordurmuştu