Konu
Askerlik anıları ?
25-07-2025, 16:44:53
#49
salihturker
Kahramanmaraş depreminden dolayı raporum var. Duydugum kadarıyla giden herkes hiç memnun değil
Agaca selam verilmesine çok gülmüştüm