Bende 2 ay önce gittim askere ve şöyle bir olay geldi başımıza bizim bölükten 3 arkadaş boşluktan sıkıntıdan koşu yarışı yapmışlar ve içlerinden birisi takılıp düşüyor çenesini ve dizini patlatıyor sonra tabi bu olay komutanın kulağına gidiyor sonra çocuklar da tabi korkup komutana yalan söylüyorlar komutanım köpek kovaladı ondan koştuk diye (tugayın her yeri köpekti) neyse tabi komutan sonradan öğreniyor bunun yalan olduğunu kızıp çocukların askerliğini uzatmak için kağıt falan getiriyor baya çocukları süründürüyor en son artık onun imzası eksik çocuklar yalvar yakar komutanım uzatmayın vs vs en sonunda komutan dedi ki yalanınıza alet ettiğiniz o köpeği bulup getirin 3 ünüzde o köpekten özür dileyeceksiniz diyor ve çocuklar tekmil vererek 400 kişinin önünde köpekten özür diliyor biz ama gülmemek için kendimizi zor tutuyoruz buda böyle bir anımdı buna benzer olaylar da yasadık karıncalara ağaçlara tekmil verdik.