• 28-05-2025, 02:06:00
    #1
    son olaylardan sonra akla gelen tek görsel...
  • 28-05-2025, 02:07:48
    #2
    Şakaysa komik değilse daha da komik ama fenerbahçe ne alaka anlayamadım :/
  • 28-05-2025, 02:08:14
    #3
    Komik değil be hocam aynı şakayı bugün 3 kez gördüm ve forumda bugün ticari konu açmanın açmamaktan tek farkı açmış olmalarıydı.
  • 28-05-2025, 02:10:42
    #4
    İçeride parası kalan insanlar var bence durum çok komik değil ama siz bilirsiniz yine.
  • 28-05-2025, 02:11:00
    #5
    MuhammedE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik değil be hocam aynı şakayı bugün 3 kez gördüm ve forumda bugün ticari konu açmanın açmamaktan tek farkı açmış olmalarıydı.
    Diğer konuları görmedim hocam benim fazla konum da yok ara sıra gelirim takılırım gündemi takip ederim r10 da baktım ortalık karışmış araya sıkıştırayım dedim
  • 28-05-2025, 02:12:06
    #6
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçeride parası kalan insanlar var bence durum çok komik değil ama siz bilirsiniz yine.
    hocam şirket kapanmadı sadece kayyum atandı ayrıca içerde parası kalan arkadaşlarımda qr ile atm den çekti fazla uzun sürmez kimsenin parasıda kalmaz benim düşüncem
  • 28-05-2025, 02:27:41
    #7

    şu fotoğrafla aynı minvalde bir saçma komikliği var
  • 28-05-2025, 02:35:24
    #8
    Komik olduğunu düşünmeyen herkesi mesajımı beğenmeye davet ediyorum.
  • 28-05-2025, 04:16:25
    #9
    "izahı olmayan şeyin mizahı olur" demek istemiş arkadaş bu kadar kasmayalım yapacak bir şey yok benim de para uçtu küçük bir kısmını sunucu firmasına çektim paranın kalanı kaldı