İçeride parası kalan insanlar var bence durum çok komik değil ama siz bilirsiniz yine.
hocam şirket kapanmadı sadece kayyum atandı ayrıca içerde parası kalan arkadaşlarımda qr ile atm den çekti fazla uzun sürmez kimsenin parasıda kalmaz benim düşüncem