Komik değil be hocam aynı şakayı bugün 3 kez gördüm ve forumda bugün ticari konu açmanın açmamaktan tek farkı açmış olmalarıydı.
Diğer konuları görmedim hocam benim fazla konum da yok ara sıra gelirim takılırım gündemi takip ederim r10 da baktım ortalık karışmış araya sıkıştırayım dedim