• 28-05-2025, 05:22:59
    #10
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "izahı olmayan şeyin mizahı olur" demek istemiş arkadaş bu kadar kasmayalım yapacak bir şey yok benim de para uçtu küçük bir kısmını sunucu firmasına çektim paranın kalanı kaldı
    herkes çok gergin hocam ortalık yumuşasın diye konu açtım çok sert tepkiler geldi ne ara böyle olduk anlamadım
  • 30-05-2025, 14:57:59
    #11
    Arkadaşlar Nays'ı indirip içerde kalan paranı çekebilirsin veya yatır/çek kısmından çek kısmına tıklayarak IBAN ile çek diyip ordan günlük 2k+1k limit ile günlük 3k çekebilirsiniz.
  • 04-06-2025, 08:19:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    şuanda yine kısıtlama geldi sanırım.
  • 01-07-2025, 17:08:26
    #13
    Kurumsal Üye


    Arkadaşlar beğeni rozetini almaya az kaldı arkadaşlar destek olurmusunuz ^^
  • 01-07-2025, 17:08:39
    #14
    Kurumsal Üye