2.R10 Üyeleri
Saygılarımla
3 kişi bunu beğendi.
6
●334
Komutanım cmd açık ddos atmaya başlayım mı!!!!!
normal siyasi yada iş ile ilgili falan sohbet ederken bile artık hocam diye hitap ediyorum bazen istemsizce
bazısı hocam bazısı komutanım bazısı generalim
saçma sapan hitaplar var oralarda