• 30-03-2025, 23:47:35
    #1
    1.ODTU üniversitesinde okuyan gençler.
    2.R10 Üyeleri
    Saygılarımla
    • nemesisqwe
    • xcsDarK
    • tekfir
    nemesisqwe, xcsDarK ve tekfir bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 30-03-2025, 23:52:41
    #2
    Genelde forum tarzı heryerde kullanılıyor 10 yaşlarindayken h*ck forumlarında görürdüm tuhaf gelirdi 😂
  • 30-03-2025, 23:53:24
    #3
    Volkanabriyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde forum tarzı heryerde kullanılıyor 10 yaşlarindayken h*ck forumlarında görürdüm tuhaf gelirdi 😂
    Komutanım diyen gördüm Komutanım cmd açık ddos atmaya başlayım mı!!!!!
    • Volkanabriyok
    • cetin61
    Volkanabriyok ve cetin61 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 30-03-2025, 23:58:38
    #4
    bir rivayete göre, hocam seslenişi oradan yayılmıştır. ben öyle duymuştum. bir keresinde konferans için gitmiştim. gerçekten, herkes hocam diyordu birbirine nedeni ise herkesten bir şeyler öğrenilebileceği gerçeğiydi. benim kulağıma hoş geliyor.
  • 31-03-2025, 00:36:43
    #5
    Bu forumda aktif olmaya başladıktan sonra hocam kelimesine alışmaya başladım normal siyasi yada iş ile ilgili falan sohbet ederken bile artık hocam diye hitap ediyorum bazen istemsizce

    H@ck forumlarında kimin kime ne diye hitap ettiği belli değil ki bazısı hocam bazısı komutanım bazısı generalim saçma sapan hitaplar var oralarda
  • 31-03-2025, 00:48:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hacettepe de öyle
  • 31-03-2025, 16:08:59
    #7
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    ODTÜ de okudum hocam deriz burda da devam ediyoruz Hacettepe çakma ODTÜ