Konu
İkiside Hocam diye hitap eder.
30-03-2025, 23:53:24
#3
Misafir
Volkanabriyok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Genelde forum tarzı heryerde kullanılıyor 10 yaşlarindayken h*ck forumlarında görürdüm tuhaf gelirdi 😂
Komutanım diyen gördüm
Komutanım cmd açık ddos atmaya başlayım mı!!!!!