Konu
İkiside Hocam diye hitap eder.
30-03-2025, 23:52:41
#2
Volkanabriyok
Genelde forum tarzı heryerde kullanılıyor 10 yaşlarindayken h*ck forumlarında görürdüm tuhaf gelirdi 😂