Bu forumda aktif olmaya başladıktan sonra hocam kelimesine alışmaya başladım normal siyasi yada iş ile ilgili falan sohbet ederken bile artık hocam diye hitap ediyorum bazen istemsizce

H@ck forumlarında kimin kime ne diye hitap ettiği belli değil ki bazısı hocam bazısı komutanım bazısı generalim saçma sapan hitaplar var oralarda