• 23-09-2024, 21:35:29
    #28
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derdim komsunun köpeği geceleri çok havlıyor. Uykusuz uykusuz işe gidiyorum. Kötü olmak istemiyorum kimseyle. Nereye kime şikayet etmeliyim zabıtalar isi çözer mi
    Hocam benzer bir dert bizde var, ben 3m kulak tıkacı kullanıyorum. Sahiplerine şikayet ettik sallamadılar başka bir yere şikayet etsek sonuç alamayacağımızı biliyoruz inadına daha çok yapacaklar.
  • 24-09-2024, 01:51:35
    #29
    Kanada'ya geldim ehliyet sınavını geçemiyorum. Arabasız zorluk oluyor. Türkiyede ehliyet almamıştım. Bir ehliyet boku yüzünden ayda 4000 dolar az kazanıyorum. Bizim eyalette kürtçe var afganca var hintçenin 3 lehçesi var türkçe yok sınav.
    Çözüm lazım acil ehliyet lazım. Para var araba yok.
  • 24-09-2024, 08:14:31
    #30
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam günah dedikodu işini sevmem. Onlar ev sahibi tek katlı bahçeli evi var. Ama köpekleri sinir krizi geçirtiyor resmen
    İsterse yat sahibi olsun gidip konuşmalısınız, aksiyon almadan bu ölüme dek devam eder uykunuzdan değerli kendinize olan hediye ne var?
  • 24-09-2024, 09:35:31
    #31
    bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanada'ya geldim ehliyet sınavını geçemiyorum. Arabasız zorluk oluyor. Türkiyede ehliyet almamıştım. Bir ehliyet boku yüzünden ayda 4000 dolar az kazanıyorum. Bizim eyalette kürtçe var afganca var hintçenin 3 lehçesi var türkçe yok sınav.
    Çözüm lazım acil ehliyet lazım. Para var araba yok.
    İvedilikle dil öğrenin hocam.
  • 24-09-2024, 13:20:54
    #32
    Para mal mülk hepsi çözülür. Sevdiğiniz insanla sinanmayin inşallah arkadaslar. Çaresi de yok.
  • 24-09-2024, 22:00:27
    #33
    Tıp öğrencisiyim burs lazım🥺
  • 25-09-2024, 03:34:38
    #34
    Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İvedilikle dil öğrenin hocam.
    Zaten dil biliyorum bro, burda yaşantıda herşeyi kendim yaptım. Bir fabrikada çalışıyorum. Ancak ehliyetteki sorular ehliyet terimleri ingilizce hayatta kullanılan şeyler değil. Yapacaz bir türlüde yani burda ehliyet çok kaybettiriyor Türkiye gibi değil araban yoksa no problem diyemiyorsun. Araban yoksa büyük problemin var demek.