Alpagu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Derdi olan varsa çözüm bulalım
33
●1.816
- 24-09-2024, 01:51:35Kanada'ya geldim ehliyet sınavını geçemiyorum. Arabasız zorluk oluyor. Türkiyede ehliyet almamıştım. Bir ehliyet boku yüzünden ayda 4000 dolar az kazanıyorum. Bizim eyalette kürtçe var afganca var hintçenin 3 lehçesi var türkçe yok sınav.
Çözüm lazım acil ehliyet lazım. Para var araba yok. - 24-09-2024, 08:14:31İsterse yat sahibi olsun gidip konuşmalısınız, aksiyon almadan bu ölüme dek devam eder uykunuzdan değerli kendinize olan hediye ne var?Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 09:35:31İvedilikle dil öğrenin hocam.bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2024, 03:34:38Zaten dil biliyorum bro, burda yaşantıda herşeyi kendim yaptım. Bir fabrikada çalışıyorum. Ancak ehliyetteki sorular ehliyet terimleri ingilizce hayatta kullanılan şeyler değil. Yapacaz bir türlüde yani burda ehliyet çok kaybettiriyor Türkiye gibi değil araban yoksa no problem diyemiyorsun. Araban yoksa büyük problemin var demek.Farzen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle