Kanada'ya geldim ehliyet sınavını geçemiyorum. Arabasız zorluk oluyor. Türkiyede ehliyet almamıştım. Bir ehliyet boku yüzünden ayda 4000 dolar az kazanıyorum. Bizim eyalette kürtçe var afganca var hintçenin 3 lehçesi var türkçe yok sınav.
Çözüm lazım acil ehliyet lazım. Para var araba yok.
İvedilikle dil öğrenin hocam.