İvedilikle dil öğrenin hocam.
Zaten dil biliyorum bro, burda yaşantıda herşeyi kendim yaptım. Bir fabrikada çalışıyorum. Ancak ehliyetteki sorular ehliyet terimleri ingilizce hayatta kullanılan şeyler değil. Yapacaz bir türlüde yani burda ehliyet çok kaybettiriyor Türkiye gibi değil araban yoksa no problem diyemiyorsun. Araban yoksa büyük problemin var demek.