Derdim komsunun köpeği geceleri çok havlıyor. Uykusuz uykusuz işe gidiyorum. Kötü olmak istemiyorum kimseyle. Nereye kime şikayet etmeliyim zabıtalar isi çözer mi
Hocam benzer bir dert bizde var, ben 3m kulak tıkacı kullanıyorum. Sahiplerine şikayet ettik sallamadılar başka bir yere şikayet etsek sonuç alamayacağımızı biliyoruz inadına daha çok yapacaklar.