• 15-08-2024, 06:30:04
    #1
    Başta Coşkun abime ve Moderasyon ekibine emekleri için çok teşekkür ediyorum. R10 ❤️

    Uzun yıllardır blog okuyucusuyum. Sonrasında yazılı diyalog olmadığı için forum kültürüne katıldım. R10 a katılma sebebim de bu konudan. Hangi konuda arama yapsam hep r10 çıkıyordu, bende üye olmak istedim. 1 defa denedim olmadı, bi 6 ay sonra başvuru yaptım ve onaylandı, r10 ailesine katılmış oldum. Birçok forumda üyeliğim vardır ve kullanırım da, hiç biri r10 gibi olmadı. Hesabımın silinmesini istiyorum(konuları) beni düşündürüyor.Neden? Böyle bir topluluk var iken neden gitmek istersin. Kategori moderatörü bir arkadaş da sildirmiş, daha önce ticaret yaptığım için ticaretlerime bakarken fark ettim. Sebebi nedir sizce? Siz ayrılmak isteseniz sebebi ne olur?
  • 15-08-2024, 06:34:24
    #2
    Öncelikle günaydın hocam, zamanında bende çok uğraştım katılmak için sonunda onaylandı ve katıldım şöyle forumdan uzaklaştırılmadığım sürece ben ayrılmam bence r10 nimet benim için çok değerli ve diğer forumlar gibi boş konular boş kişileri barındırmıyor
  • 15-08-2024, 06:35:08
    #3
    Ayrılmayı düşünmedim.
    1. İnstagram
    2. R10
    3. Wp
    4. Sigara
    5. Alkol

    başka bir şey kullanmıyorum.
  • 15-08-2024, 06:36:46
    #4
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrılmayı düşünmedim.
    1. İnstagram
    2. R10
    3. Wp
    4. Sigara
    5. Alkol

    başka bir şey kullanmıyorum.
    Alkolü saymazsak bende aynıyım. Hiç birşey yapmazsam r10 son konuları okurum.
  • 15-08-2024, 06:41:25
    #5
    Smmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle günaydın hocam, zamanında bende çok uğraştım katılmak için sonunda onaylandı ve katıldım şöyle forumdan uzaklaştırılmadığım sürece ben ayrılmam bence r10 nimet benim için çok değerli ve diğer forumlar gibi boş konular boş kişileri barındırmıyor
    Aynı fikirdeyim. Aktiflik, konular , üyeler ve Moderasyon ekibi tam olarak forum kültürünü tamamlıyor. Hiç birşey olmazsa ticaret yap, ekmek kapısı oluyor.
  • 15-08-2024, 07:40:12
    #6
    Bende sormak isterim. Burası güzel bir platform hemfikiriz.
    Coşkun abinin başarısı taktire şayet ve örnek aldığım biri.
    Ama gereksiz yüceltmelerde bulunmuyorum ya da saygısızlık yapmıyorum olması gereken gibi herşey.

    Bu tarz konular açmanızdaki sebep nedir bunu merak ediyorum?
    R10 ailesi? falan aile kavramı bu kadar basit değil.
    Herşeyin lafta olması açıkcası benim sinirimi bozuyor. Burası ticaret platformu ve aile bireyleri birbirinden para almadan iş yapar. Eğer gerçekten aile isek neden ticaret yapıyoruz?

    Burası saygı duyulması gereken bir platform ve aynı kimlik gibi bu kimliğe iyi sahip çıkmak gerekir.
    Ama ben bu gereksiz poh pohlamanın bir manası olduğunu düşünmüyorum.

    Bu tarz konuları neden açmakla uğraşıp vakit kaybı yaşıyorsunuz bende bunu anlamıyorum.
    Zaten saygılı olduğunuz sürece hiç bir problem yaşamazsınız.

    Örnek verecek olursak, Benim aile kavramımda eşim ve çocuğum yer alıyor.
    Coşkun abinin aile kavramında da aynısının olduğunu düşünüyorum. (Kendi fikrim)
  • 15-08-2024, 08:19:18
    #7
    HizliResim.Net
    Başlığı görünce yine biri sinirlenmiş üyeliği sildirmek istiyor dedim.
  • 15-08-2024, 08:36:13
    #8
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığı görünce yine biri sinirlenmiş üyeliği sildirmek istiyor dedim.
    Amacında buydu, dikkat çekmek. Başarmışlık hissi geldi sizi görünce 😂. Cansınız..
  • 15-08-2024, 08:38:53
    #9
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sormak isterim. Burası güzel bir platform hemfikiriz.
    Coşkun abinin başarısı taktire şayet ve örnek aldığım biri.
    Ama gereksiz yüceltmelerde bulunmuyorum ya da saygısızlık yapmıyorum olması gereken gibi herşey.

    Bu tarz konular açmanızdaki sebep nedir bunu merak ediyorum?
    R10 ailesi? falan aile kavramı bu kadar basit değil.
    Herşeyin lafta olması açıkcası benim sinirimi bozuyor. Burası ticaret platformu ve aile bireyleri birbirinden para almadan iş yapar. Eğer gerçekten aile isek neden ticaret yapıyoruz?

    Burası saygı duyulması gereken bir platform ve aynı kimlik gibi bu kimliğe iyi sahip çıkmak gerekir.
    Ama ben bu gereksiz poh pohlamanın bir manası olduğunu düşünmüyorum.

    Bu tarz konuları neden açmakla uğraşıp vakit kaybı yaşıyorsunuz bende bunu anlamıyorum.
    Zaten saygılı olduğunuz sürece hiç bir problem yaşamazsınız.

    Örnek verecek olursak, Benim aile kavramımda eşim ve çocuğum yer alıyor.
    Coşkun abinin aile kavramında da aynısının olduğunu düşünüyorum. (Kendi fikrim)
    Siniriniz bozuluyorsa konuda uzaklaşabilirsiniz. Konuda geçen aile, üreme yoluyla olan aile değil. Bir topluluktan bahsediyorum. Sizin aklınız nerelerde acaba.