Öncelikle günaydın hocam, zamanında bende çok uğraştım katılmak için sonunda onaylandı ve katıldım şöyle forumdan uzaklaştırılmadığım sürece ben ayrılmam bence r10 nimet benim için çok değerli ve diğer forumlar gibi boş konular boş kişileri barındırmıyor