Smmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle günaydın hocam, zamanında bende çok uğraştım katılmak için sonunda onaylandı ve katıldım şöyle forumdan uzaklaştırılmadığım sürece ben ayrılmam bence r10 nimet benim için çok değerli ve diğer forumlar gibi boş konular boş kişileri barındırmıyor
Aynı fikirdeyim. Aktiflik, konular , üyeler ve Moderasyon ekibi tam olarak forum kültürünü tamamlıyor. Hiç birşey olmazsa ticaret yap, ekmek kapısı oluyor.