Başta Coşkun abime ve Moderasyon ekibine emekleri için çok teşekkür ediyorum. R10 ❤️

Uzun yıllardır blog okuyucusuyum. Sonrasında yazılı diyalog olmadığı için forum kültürüne katıldım. R10 a katılma sebebim de bu konudan. Hangi konuda arama yapsam hep r10 çıkıyordu, bende üye olmak istedim. 1 defa denedim olmadı, bi 6 ay sonra başvuru yaptım ve onaylandı, r10 ailesine katılmış oldum. Birçok forumda üyeliğim vardır ve kullanırım da, hiç biri r10 gibi olmadı. Hesabımın silinmesini istiyorum(konuları) beni düşündürüyor.Neden? Böyle bir topluluk var iken neden gitmek istersin. Kategori moderatörü bir arkadaş da sildirmiş, daha önce ticaret yaptığım için ticaretlerime bakarken fark ettim. Sebebi nedir sizce? Siz ayrılmak isteseniz sebebi ne olur?