Bende sormak isterim. Burası güzel bir platform hemfikiriz.
Coşkun abinin başarısı taktire şayet ve örnek aldığım biri.
Ama gereksiz yüceltmelerde bulunmuyorum ya da saygısızlık yapmıyorum olması gereken gibi herşey.

Bu tarz konular açmanızdaki sebep nedir bunu merak ediyorum?
R10 ailesi? falan aile kavramı bu kadar basit değil.
Herşeyin lafta olması açıkcası benim sinirimi bozuyor. Burası ticaret platformu ve aile bireyleri birbirinden para almadan iş yapar. Eğer gerçekten aile isek neden ticaret yapıyoruz?

Burası saygı duyulması gereken bir platform ve aynı kimlik gibi bu kimliğe iyi sahip çıkmak gerekir.
Ama ben bu gereksiz poh pohlamanın bir manası olduğunu düşünmüyorum.

Bu tarz konuları neden açmakla uğraşıp vakit kaybı yaşıyorsunuz bende bunu anlamıyorum.
Zaten saygılı olduğunuz sürece hiç bir problem yaşamazsınız.

Örnek verecek olursak, Benim aile kavramımda eşim ve çocuğum yer alıyor.
Coşkun abinin aile kavramında da aynısının olduğunu düşünüyorum. (Kendi fikrim)