• 22-07-2009, 12:24:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    +rep ikonu olan ve r10 un rep sisteminin kralı görünümündeki grikurt'a son bir kez kalbimiz seninle demek istiyorum

    rep sisteminin kalkmasına en çok itiraz etmesi gereken (+rep sayısından dolayı ), ama tek bir kelime konuşmayan arkadaşımıza burdan gönülden sevgilerimizi iletiyoruz


    (kalbimiz seninle derken, yanlış anlaşılmasın bi yere gittiği yok =D MaxiGeyiq konusu olsun diye açtım )
  • 22-07-2009, 12:32:42
    #2
    Sadece o deigl dün bir arkadaşa bende geçmiş olsun dedim onunda fazlaydı epey oda umrumda degil dedi :S
  • 22-07-2009, 12:36:06
    #3
    Neden umurda olsun ki, bu kadar takmanızın nedenini anlamadım. Altı üstü saçma bir şey.

    Benim 2 k üstü vardı.

    Önemli olan onları almak değil alırken ne kadar fayda sağlamış olmak önemli
  • 22-07-2009, 15:07:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden umurda olsun ki, bu kadar takmanızın nedenini anlamadım. Altı üstü saçma bir şey.
    Benim 2 k üstü vardı.
    Önemli olan onları almak değil alırken ne kadar fayda sağlamış olmak önemli

    konuyu bu kadar ciddiye almanız sanırım hayatta gerçekten ciddiye alınacak olaylar yaşamanızdan kaynaklanıyor.

    bu kadar takmanızın nedeni diyorsun bana ne ya rep olayından , sanırım arkadaş bi ara rep açığından faydalanıp sizin repinizin kaç katı rep yapmıştı olay budur. hatta bazı arkadaşlar bu olayı r10 tarihine geçen olaylardan biri olarak bi' konuya yazmıştı.
  • 22-07-2009, 16:06:06
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kalbimiz seninle grikurt
    adam r10daki en fazla rep sahibi kişiydi
  • 22-07-2009, 20:52:36
    #6
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalbimiz seninle grikurt
    adam r10daki en fazla rep sahibi kişiydi

    ikincide bendim 171k idi.

    takmıyoruz, destekliyoruz
  • 22-07-2009, 21:00:11
    #7
    forumu biraz geyiğe ihtiyacı var
  • 22-07-2009, 21:12:25
    #8
    ilginç olan hala rep var ama 1 madem tekrar gelcekti niye sıfırlandı anlamak mümkün değil
  • 22-07-2009, 21:47:13
    #9
    haydan gelen