
rep sisteminin kalkmasına en çok itiraz etmesi gereken (+rep sayısından dolayı
), ama tek bir kelime konuşmayan arkadaşımıza burdan gönülden sevgilerimizi iletiyoruz 
(kalbimiz seninle derken, yanlış anlaşılmasın bi yere gittiği yok =D MaxiGeyiq konusu olsun diye açtım
)