• 23-07-2009, 17:52:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Şİmdi bu repler nasıl yükselecek, bana bir kaç taneveren olmuş hala 1. bende attım bir kaç kişiye onlarada 1 de kaldı
  • 23-07-2009, 21:08:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sormuştum zamanında grikurt'a bu REP Gerçek mi yoksa yine R10 DB de birşeyler mi oldu diye. Gerçek demişti İnanamadıydım.

    Şimdi sorayım. "1" gerçekmi grikurt
  • 27-07-2009, 21:23:05
    #12
    Rep gerçekti rep dediğin nedir yahuu gitsin, gelsin ne takıcam

    130 tane falan davetiyem vardı 1 tane bile yollmadım. Riskli iş

    Sadece bir yorum yaptığımda destek görüyordum fazlasıyla

    Ama hergün pm gelip duruyordu terazime tıkla diye

    Sonunda birine tıklıcaktımda kurtuldular işte.
  • 28-07-2009, 00:53:03
    #13
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rep gerçekti rep dediğin nedir yahuu gitsin, gelsin ne takıcam

    130 tane falan davetiyem vardı 1 tane bile yollmadım. Riskli iş

    Sadece bir yorum yaptığımda destek görüyordum fazlasıyla

    Ama hergün pm gelip duruyordu terazime tıkla diye

    Sonunda birine tıklıcaktımda kurtuldular işte.
    senin tikladiginda iflah olmazdi herhalde